28. feb. 2014

Gong gong

Jeg var til meditation i går. Gong meditation. Det var f* vildt.

I forvejen har det været en psykisk hård uge, med masser af AHA-oplevelser, en masse psykiske udfordringer og en masse tilbageblik. Men det har været sygt interessant. Jeg har virkelig lært meget; fagligt, om andre og ikke mindst om mig selv.
Så efter et besøg på panum med små fostre i glas, tog vi til gong meditation. Jeg er super opmærksom på min krop... åbenbart. Jeg var igennem hele følelsesregistret inde i kroppen. Eller, måske mere oplevelse end følelse. Jeg så alle farver i verden og mine fødder brændte. Pludseligt eksploderer farverne og der kommer et hvidt lys fra oven, som resultere i svimmelhed, koldsved, kvalme, en følelse af afmagt og dét at man ikke kan rumme mere. Det var så overvældende og jeg ved slet ikke om det giver mening for andre mennesker, jeg skulle bare lige ud med det endnu engang.

Jeg havde det fint efterfølgende, men cyklede alligevel hjem med en underlig fornemmelse. Gåsehuden sad nærmest fem centimeter uden for huden. Jeg havde mest lyst til at sætte en trist film på og græde det hele ud. Hehe. Super mærkeligt, men også super spændende. Jeg glæder mig dog til i aften kl 24, hvor jeg kan gå på weekend - en weekend som ikke har sanser og følelser i fokus, men mere druk og dans. F* jeg glæder mig - og hey! Jeg har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar