11. sep. 2013

en sød mis

scheisse kejse, jeg har haft så mange besøg på min blog i dag, at det ikke kan sammenlignes med noget (lidt pinligt, at der så har været helt dødt på le blog i en uge...). Det hele skyldes M to the I to the R to the I to the A to the M så i den anledning har jeg lakeret neglene med Essie Pretty Edgy.

Til dem der ikke ved det hedder jeg Rikke. Jeg er for nylig blevet optaget på mit drømmestudie med en dags varsel og har derfor måtte ændre mine planer fra dag til dag. Jeg har gået der i en uge godt og vel, og jeg elsker det. Jeg har allerede startet en masse processer med mig selv. Én af mine processer går blandt andet ud på, at være bedre til at leve. Forstået på dén måde, at jeg vil være bedre til at planlægge min tid. Med studiet, arbejdet, træning og få set mine venner. Forskere mener, at de folk som har et godt netværk er lykkeligere. Jeg stræber efter lykken og er defininationen af oldschool, så jeg mener ikke at et godt netværk består af hurtige beskeder over facebook. Næh du, der skal noget face-to-face og noget nærvær til. Mener jeg.

Jeg har faktisk pisse travlt, men det var næsten for pinligt, med så gammelt et indlæg som "det nyeste". Jeg har tøjkrise. Jeg skal  finde et outfit som matcher to forskellige aftaler i rap. Først skal jeg mødes med veninde A til en fyraftensøl inde i byen, bagefter hjem til en anden veninde A, hvor vi skal se total yndlings film (pitch perfect, ååååhhhhh) og jeg skal prøve - hvis vi kan være seriøse omkring det - at lave en kropsscanning på hende. Jeps, det er mine lektier til i morgen.

På falderebet vil jeg lige smide et shout out og et tak tilbage miriam og frank - og her er lidt eyecandy til Frank - hils på Valerie Malone.



Oooog en sang til dagen:


4 kommentarer:

  1. Du fortjener Miriams anbefaling - jeg er også selv rigtig rigtig glad for at følge dig!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak gitte!! Jeg kan kun sige i lige måde :)

      Slet
  2. Årh, selv tak! Jeg skal hilse fra Sure-Frank og sige, at Valeries dræberblik er dødsexet! ;)

    SvarSlet
  3. Ahahah, "eye candy til Frank", jeg allerede fan! Glæder mig til at følge med :D

    SvarSlet