14. jul. 2013

Åååååhhhhh. Søndag for helvede!

Som jeg nævnte i indlægget i går, er jeg inde i en periode, hvor der skal ske noget. Jeg har (stadig!) ikke pengene til, at skabe mirkaler i mit lille hjem. Derfor har jeg gjort det modsatte af, at købe nye ting og smidt en helvedes masse ting ud. Bl.a. har jeg smidt mit TV ud. Det var et gammelt 14" Panasonic med indbygget DVD-afspiller. Farverne var ikke til at regne med og lyden svigtede også en del. Det havde sin charme. Samme form for charme, som når udlejere skal beskrive et meget lille, røddent værelse på Amager. "Charmerende værelse med charmende udsigt". Men ud skulle det. Måske har jeg haft det tændt to gange på et år. Man kunne ikke se DR1 eller TV2 på den, så jeg så Dirty Dancing på DVD'en. Som tidligere nævnt duer jeg ikke til at smide ud. Jeg vil hellere videregive det - men jeg kender absolut ingen som mangler det, måske, ti år gamle TV. Jeg fik det af min far da jeg flyttede for mig selv sidste år. Det var blevet for gammelt til at stå i campingvognen. Så ved man virkelig hvilket behov jeg har for TV, hva'?

Jeg har også smidt en masse smykker ud. Og et elektrisk fodbad. Og en stumtjener. Et bord. Et par film. Et par bøger. Jeg har virkelig trængt til fornyelse og luft. Bedste ven M + kæreste kom forbi i går til øl, pyramidespil, Whitney og omrokering. Jeg lader det lige stå et par dage, inden jeg tager beslutningen om bedste ven M skal komme forbi til flere omrokerings-øl og mere pyramidespil.

Festen i går blev selvfølgelig vild. Vi nåede aldrig i byen fordi vi spillede spil og drak shots til den store guldmedalje. Jeg har ikke været i byen i halvanden måned nu... og ved I hvad? Det er sgu fedt nok. Jeg synes alligevel Københavns natteliv er kedeligt sammenlignet med privatfest med yndlings bøsserne. På en eller anden måde endte vi med at feste med noget famøst vestegns (festegns!) crew. Jeg kendte ikke deres bands eller de andre de namedropped, men det var fedt. Jeg fik en cykel af en af dem. Jeg håber ike han fortryder, for den er fucking nice!
 Så jeg har det som jeg ser ud: meget, meget skidt. Vi svedes ved senere

PS: jeg lovede en update på chokolade vs. chips. Fredag aften spiste jeg et stykke kylling ekstra = meget mæt. Lørdag fik jeg fyraftensis og senere chips til øllerne. Bedste ven M deler min livret: chips! Så lidt lørdagshygge blev det alligevel til.

PPS: jeg ku' godt spise chips nu.... og cola. og fanta exotic. og kakao. Fuuuuck og pizza.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar