1. jan. 2013

2013 bliver året hvor jeg...


De fleste af jer ligger sikkert med de ondeste tømmermænd lige nu. Men ikke mig! Da jeg fik fri i går nat, fejrede jeg nemlig nytårsaften med en dåse cola og nogle mandler hjemme under dynen. Pt. er jeg i gang med noget rengøring og oprydning, så året starter godt ud, og senere i dag skal jeg på arbejde. Derefter har jeg lige tre dage til at gå amok med min eksamensopgave, som jeg har udskudt alt for længe. Hvorfor så ikke starte allerede nu med overspringshandlinger?
Med stor inspiration fra folk rundt i bloglandet, har jeg nu lavet mig en liste over hvad jeg kunne tænke mig at blive bedre til og opnå i 2013. Jeg vil ikke kalde det for nytårsforsæt, da de jo oftest ikke holder :)

2013 bliver året hvor jeg:

... Bliver bedre til at rydde op og gøre rent
... Spiller flere brætspil og puslespil.
... Brokker mig mindre og bliver bedre til at tænke positiv
... Bliver god til at bruge mit kamera og alle dets funktioner
... Træner min. 5 gange i ugen
... Anskaffer mig et nyt job
... Bliver bedre til at lave mad
... Tager til Tunesien og mindst ét andet land mere.
... Kysser endnu mere med Mr. M. - 24/7 helst
... Bliver bedre til at lave små hyggelige aftaler med mine venner
... Bliver bedre til at svare på sms'er og opkald
... Inviterer til venne-middage med god mad og rødvin
... Får langt, flot hår!
... Tager på flere dates med Mr. M!
... Bliver bedre til at spare op til flot tøj
... Finder ud af om jeg er på den rigtige uddannelse
... Vinder i lotto og kan betale min andelslejlighed kontant
... Stopper helt med at ryge (ja, også i eksamensperioden og til festerne...)
... Får ordnet de sidste ting i lejligheden, såsom hylder op, knager op, udskiftet mine lysstofrør, ect.
... Går til flere koncerter
... Finder et nyt sted, at gå i byen. (Nu hvor jeg altid brokker mig over folk som går i byen i indre by og kødbyen...)
... Får lavet min tatovering færdig og får minimum to mere lavet
... Bliver bedre til at ringe til mine bedsteforældre og mine forældre, for at sludre.

Hvilke mål har du sat dig for 2013?

1 kommentar:

  1. Lyder godt - især det sidste med dine forældre :)

    SvarSlet