31. dec. 2012

2012 blev året hvor jeg...

Hvad er mere oplagt end et "året der gik"-indlæg. Jeg skal jo arbejde hele dagen og aftenen, så jeg skal alligevel ikke styles, lave middag eller have ondt i maven af bare spænding over aftenens forløb. Jeg har forsøgt, at lave det i et kronologisk rækkefølge.

2012 blev året hvor jeg...

... Fik et pas
... Var på min første kæresteferie nogensinde og så endda i smukke Berlin
... Fik hældt en flaske vand udover mit meget dyrebare Sony-kamera
... Havde en dårlig tattoo oplevelse hos Hermanns coffe and tattoo shop (efter et downtown-bevis)
... Spillede ekstrem mange Uno turneringer og købte endda uno extreme-spillet
... Fik hældt en gryde med kogende vand udover mig i et forsøg på at koge pasta
... Fik øjnene op for træning
... Var til fucking svedig koncert med Justice
... Var på mange hverdags-dates med Mr. M, blandt andet på diverse fotoudstillinger og en picnic-date
... Så på mange forskellige andelslejligheder
... Var til fantastisk Burhan G koncert med en masse piger
... Fik rettet min nye tatovering til, af min egen tatovør, som jeg nu aldrig forlader (det blev helt perfekt i øvrigt!)
... Med nød og næppe klarede kæreste prøven (en tur i Ikea - jeg hader den slags!!!)
... Flyttede fra en af mine (stadig!!) bedste veninder, efter at have boet sammen i små to år på Strædet
... Boede i en måned i en lejlighed i Valby, hvor der ikke var andet end en madres. Det blev til pinligt meget junkfood.........
... Fejrede fødselsdag med kanalrundfart, champagne og distortion
... Købte min elskede andelslejlighed!!
... Flyttede fra Strædet til Valby til elskede Vesterbro
... Gav min smukke kat et nyt sted at bo
... Kom ind på to uddannelser
... Havde første skoledag d. 27. august, efterfulgt af en mega sjov rustur
... Begyndte at gå op i mad og selv lave det (stort spring at gå fra toast, frysepizza og pasta til rigtigt mad - følte mig meget voksen)
... Var i Cirkus!
... Så en masse stand up, og den komiker jeg så mest var en af mine bedste veninder! Bonus.
... Oprettede denne blog
... Kom for sent til en Burhan G koncert :(
... Deltog i ting som Anna Dello Russo x HM, Big brother live (haha!), Mtv Ema pre-party
... Ikke gik særlig meget i byen eller drak særlig mange øl
... Lagde Peter Pan-syndromet lidt på hylden, og følte mig meget ofte meget voksen (kæreste-ferie, andelskøb, uddannelse, lave mad, meget mindre alkohol osv.)

Alt i alt har 2012 været et godt år, hvor jeg har lært en masse ting - især om mig selv. Jeg har fået styr på en del flere ting end førhen. Det har været vildt spændende, hektisk og frustrerende. Men så vidt jeg husker, har jeg haft det godt. 

Godt nytår derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar