10. okt. 2012

Who the hell is Instagram?




Jeg er ikke den lykkelige ejer af en smartphone (selvvalgt, dog!), ergo har jeg ikke det dersens instagram, som hipsterne på mit studie og bloggerne snakker om. Jeg kan derimod følges lige her, på frk.aastrup. Der er ingen dikkedarer her. Billede 1 tog jeg i går. Vejret var lort - der var storm og regn, men i en lille halv time kiggede solen lige forbi Vesterbro. Billede nr. to er min madpakke + pause snack. Jeg er nemlig den irriterende overskuds-agtige type, som liiiige laver en lækker mad i stedet for at bruge 30 kroner i kantinen og så skal klare resten af dagen med to gummiagtige fiskefrikadeller. 3'eren er et lille tilføjelse til min billede væg. Oooog næsten sidste foto; mine tre yndlings gå-i-byen sko. Desværre får jeg ondt i fødderne af de gule og de blå er måske lidt for store - så som I måske nok kan se, er det de sorte der ryger på lige inden jeg går ud af døren. Hver gang! Sidst, men ikke mindst er det min lille tykke hånd som poser med en filur-drink og en pink papegøje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar